سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

گروه علمی کانون - یــاران

گروه علمی کانون (پنج شنبه 88/11/15 ساعت 10:33 صبح)

وقتی اون روز از پله های کانون بالا اومدم و دیدم هیچی سر جاش نیس و ده دوازده نفر منتظرند تا میزها و صندلیها چیده بشه تا اولین کلاس گروه علمی کانون میثم تشکیل بشه و در یک کلام هیچ برنامه ریزی برای برگزاری کلاس انجام نشده حالم اونقدر گرفته شد که فقط به فکر خارج شدن سریع از اون محیط بودم

حالم گرفته شد چون دیدم ده دوازده نفر اومده بودند ولی براشون هیچ تدارک خاصی ( حتی همون میز و صندلی ) مهیا نشده بود ، پس نمیشه انتظار داشت که ما از بچه ها بخواهیم کار رو جدی بگیرند

حالم گرفته شد چون مشخص شد برای اون هدفی که تو ذهنم بود هیچ برنامه ریزیه خاصی انجام نشده و چون برنامه ریزی خاصی انجام نشده نتیجه اش شکسته ، ولی دیگه فکر این جاشو نکرده بودم که تو دومین روز فعالیت گروه علمی کلاس تعطیل بشه 

 این یعنی شکست و هیچ معنایی جز این برای فعالیت گروه علمی نمیشه در نظر گرفت و متصور بود

خلاصه اش این که برگزاری آزمون در حد ضعیف ، عدم برنامه ریزی صحیح برای اولین روز کلاس و تعطیلی کلاس در روز دوم بنا به هر دلیلی می تونه به خوبی نشون دهنده ضعف این گروه در انجام فعالیتهای علمی باشه

و از این ضعفه آشکار  بدتر اینه که این افراد در این گروه دغدغه کار ندارند ، یعنی بی خیالند و اصلا فکرشون به کار نیست ، یا حداقل این دغدغه رو من نمی بینم  و از طرفی دیگه این افراد ظاهرا اعتماد به نفس ندارند و فکر می کنند نمی تونند ، بنابراین برای حفظ پرستیژ خودشون هم که شده سعی می کنند خودشون رو کنار بکشند و احتمالا دنبال بهانه های واهی میرند یا سعی می کنند دیگران رو مقصر نشون بدهند

من به عنوان برادر بزرگتر ( اگر قبول کنند ) پیشنهاد می کنم تا برنامه ریزی مناسب توانایی های خودشون رو  ( که من به این توانایی ها اعتقاد دارم و پاش هم هستم ) تو ادامه کار نشون بدهند

که شکست می تونی مقدمه بزرگترین پیروزی ها باشه ، اگه ما دنبال پیروزی باشیم

 


  • نویسنده: یاران

  • شما میگید که:( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کانون . . . اکنون
    باخت . . .
    تعریف بسیجی
    حرفها
    بی وفا
    اجیر . . .
    حالا یک دو سه
    عینک دودی
    در پس بدیها بدتر ها
    هدف
    گروه علمی کانون
    یاران 2 . . .
    روزگاربد . . . آیه چهارم
    آیه سوم
    برای کسانی که سختشونه . . .
    [همه عناوین(39)][عناوین آرشیوشده]
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 12 بازدید
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدیدها: 104408 بازدید
  • درباره من
  • گروه علمی کانون - یــاران
    یاران
  • لوگوی وبلاگ من
  • گروه علمی کانون - یــاران
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • برداشت قرآنی . روزگار .
  • مطالب بایگانی شده
  • دفتر قبل
  • اشتراک در خبرنامه
  •  

  • لینک دوستان من

  • آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    نگاه
    انوار الهی
    راز و نیاز با خدا
  • لوگوی دوستان من