سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

بی وفا - یــاران

بی وفا (یکشنبه 89/1/29 ساعت 10:0 عصر)

وقتی از ته دل باید بگی دوستت دارم ولی برای اینکه دوستش داری فعلا باید بی خیالش بشی و یه جورایی باهاش قهر باشی و می بینی که تو همین وسط که تو باید باهاش قهر باشی باید بری بگی دوستت دارم خودشم خیلی زیاد . . .

اونجاست که یاد اون جمله حضرت می افتی که (( در نکوهش دنیا همین بس که بی وفاست ))

 


  • نویسنده: یاران

  • شما میگید که:( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کانون . . . اکنون
    باخت . . .
    تعریف بسیجی
    حرفها
    بی وفا
    اجیر . . .
    حالا یک دو سه
    عینک دودی
    در پس بدیها بدتر ها
    هدف
    گروه علمی کانون
    یاران 2 . . .
    روزگاربد . . . آیه چهارم
    آیه سوم
    برای کسانی که سختشونه . . .
    [همه عناوین(39)][عناوین آرشیوشده]
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 4 بازدید
    بازدید دیروز: 7
    کل بازدیدها: 104393 بازدید
  • درباره من
  • بی وفا - یــاران
    یاران
  • لوگوی وبلاگ من
  • بی وفا - یــاران
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • برداشت قرآنی . روزگار .
  • مطالب بایگانی شده
  • دفتر قبل
  • اشتراک در خبرنامه
  •  

  • لینک دوستان من

  • آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    نگاه
    انوار الهی
    راز و نیاز با خدا
  • لوگوی دوستان من