سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

در پس بدیها بدتر ها - یــاران

در پس بدیها بدتر ها (پنج شنبه 88/11/29 ساعت 11:2 صبح)

باز خوش خیالی و باز با خودم می گم طرف از این حرفی که زد و این اس ام اسی که فرستاد منظور دیگه ای داشت و نفهمید چی گفت

باز صبر و این که همه دردها رو تو خودم بریزم که چی ؟؟؟؟ که کار دیگه ای از دستم بر نمیاد

ولی باز دیشب در پس بدیها بدتریها نصیبم شد و دیگر . . .

یعنی باز خوش خیالی و صبر ؟؟؟

یعنی چهره نفاق بود که شکست ؟؟؟ و آن اصلی که بود بالاخره  نمایان شد ؟؟؟؟

الهی هب لی کمال انقطاع الیک ( می دونم این خیلی گنده حرف زدنه و این حرف تو سایز دهن من نیس ولی وقتی آدم از همه می خوره ، از اون کسی که فکرشو می کرد بالاخره یه روز می خوره هم این جوری میخوره میخواد بگه خدایا : خدایا همه رو غیر از خودت ازم بگیر )

فعلا باید جلوی دستم را بگیرم که نلرزد و در این لرزیدن نلغزد

سلام ای غروب غریبانه عشق

            سلام ای طلوع سحرگاه رفتن

                       سلام ای همه لحظه های جدایی

خداحافظ ای شعر شبهای روشن

                         خداحافظ ای قصه عاشقانه

                                                         خداحافظ ای آبی روشن عشق

                                                                                        خداحافظ ای عطر شعر شقایق

 

 شهدا . . . . . . . . . . . . . . . . . . کمک

 


  • نویسنده: یاران

  • شما میگید که:( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کانون . . . اکنون
    باخت . . .
    تعریف بسیجی
    حرفها
    بی وفا
    اجیر . . .
    حالا یک دو سه
    عینک دودی
    در پس بدیها بدتر ها
    هدف
    گروه علمی کانون
    یاران 2 . . .
    روزگاربد . . . آیه چهارم
    آیه سوم
    برای کسانی که سختشونه . . .
    [همه عناوین(39)][عناوین آرشیوشده]
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 3 بازدید
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدیدها: 104614 بازدید
  • درباره من
  • در پس بدیها بدتر ها - یــاران
    یاران
  • لوگوی وبلاگ من
  • در پس بدیها بدتر ها - یــاران
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • برداشت قرآنی . روزگار .
  • مطالب بایگانی شده
  • دفتر قبل
  • اشتراک در خبرنامه
  •  

  • لینک دوستان من

  • آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    نگاه
    انوار الهی
    راز و نیاز با خدا
  • لوگوی دوستان من