سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 RSS  | خانه | شناسنامه | پست الکترونیک | پارسی بلاگ | یــــاهـو
اوقات شرعی

حالا یک دو سه - یــاران

حالا یک دو سه (سه شنبه 89/1/17 ساعت 4:2 عصر)

یک شبی مجنون نمازش را شکست

بی وضو در کوچه لیلا نشست

عشق آن شب مست مستش کرده بود

فارغ از جام الستش کرده بود

گفت یا رب از چه خارم کرده ای

بر صلیب عشق دارم کرده ای

خسته ام از عشق دلخونم نکن                   من که مجنونم تو مجنونم نکن

مرد این بازیچه دیگر نیستم

این تو و لیلای تو من نیستم

گفت ای دیوانه لیلایت منم

در رگت بنهان و پیدایت منم

سالها جور لیلا را ساختی                              من کنارت بودم و نشناختی   ....    من کنارت بودم و نشناختی

 

نذار به معنیش فکر کنم و حال و روز خودم یادم بیاد


  • نویسنده: یاران

  • شما میگید که:( )


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    کانون . . . اکنون
    باخت . . .
    تعریف بسیجی
    حرفها
    بی وفا
    اجیر . . .
    حالا یک دو سه
    عینک دودی
    در پس بدیها بدتر ها
    هدف
    گروه علمی کانون
    یاران 2 . . .
    روزگاربد . . . آیه چهارم
    آیه سوم
    برای کسانی که سختشونه . . .
    [همه عناوین(39)][عناوین آرشیوشده]
  • بازدیدهای این وبلاگ
  • امروز: 0 بازدید
    بازدید دیروز: 9
    کل بازدیدها: 104611 بازدید
  • درباره من
  • حالا یک دو سه - یــاران
    یاران
  • لوگوی وبلاگ من
  • حالا یک دو سه - یــاران
  • فهرست موضوعی یادداشت ها
  • برداشت قرآنی . روزگار .
  • مطالب بایگانی شده
  • دفتر قبل
  • اشتراک در خبرنامه
  •  

  • لینک دوستان من

  • آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
    نگاه
    انوار الهی
    راز و نیاز با خدا
  • لوگوی دوستان من